Haberler

Erasmus+ Proje Sonuçlarının Yaygınlaştırılması ve Kullanılması Toplantısı Gerçekleştirildi

Erasmus+ Programı çerçevesinde ülkemizde uygulanmış veya uygulanmakta olan projelerin çıktılarının karar alıcılarla paylaşılarak  yaygınlaştırılmasına katkı sağlamak amacıyla "Erasmus+ Proje Sonuçlarının Yaygınlaştırılması ve Kullanılması Toplantısı" (DEOR)* 14 Aralık 2016 tarihinde Ankara'da gerçekleştirildi. 

Sektörlerinde karar alıcı ve politika üretme konumundaki kişilerle proje sahiplerinin bir araya getirilmesini amaçlayan toplantıya Bakanlıklarımızdan temsilciler ve bazı sosyal ortaklar ile Erasmus+ KA2 Stratejik Ortaklık proje temsilcileri katıldı. 

Okul eğitimi, yetişkin eğitimi, mesleki eğitim ve gençlik sektörlerinden proje sahibi temsilciler; proje detaylarını, sonuçlarını ve çıktılarını katılımcılara tanıttı. Ayrıca, kendilerine tahsis edilen stantlarda proje çıktılarını tanıttılar ve soruları yanıtladılar.

Türkiye Ulusal Ajansı tarafından sonuçları bakımından farklı sektörlere katkı sunabileceği değerlendirilen 12 adet KA2 Stratejik Ortaklık projesini içeren bir yayın hazırlanmıştır. "Proje Sonuçlarının Yaygınlaştırılması ve Kullanılması" yayınında, projelerin künye bilgileri, özetlerinin yanısıra çıktıları ve potansiyel kullanım alanlarına da işaret edilmektedir. 

*Dissemination and Explotation of Results

Erasmus+ Projelerini bulabileceğiniz Erasmus+ Proje Sonuçları Platforumu için tıklayın.

Toplantıda gerçekleştirilen sunumlar:

GDO'ya Hayır Projesi
Perakende Sektöründe Becerilerin Geliştirilmesi Projesi
Herkül'ün 12 Görevini Arıyoruz Projesi
Erken Çocuklukta Öğrenmeyi Öğrenme Becerilerini Geliştirme Projesi
Okulların Etkili Yönetiminin AB Boyutu Projesi
Dijital Yaşam ve Yetişkin Eğitiminde E-Öğrenme Projesi
Tüketici Akademisi Projesi
Kanıta Dayalı Diş Hekimliği Alanında Lisans Programı ve E-Kurs Projesi
Erken Çocuklukta Kapsayıcı Eğitim: İyi Uygulamaların Geliştirilmesi Projesi
Eğitim-İş Uyumsuzluğunu Gidermek Projesi
İşaret Dili Bilen Tur Rehberleri Projesi








14 Aralık 2016 Çarşamba
http://bit.ly/2gII8ef